perjantai 23. kesäkuuta 2017

Tsau kissat ja ihmiset! Dali täällä. Kaunista ja virkistävää juhannusta kaikille!

Oltiin vielä alkuviikolla mökillä ja sitten piti taas tulla stadiin, missä oli kämppä niin kuuma, että mut piti viilentää kylmään veteen kastetulla rätillä. Ja mun kissakamulle Veetille tiedoksi, että ihan turha sitten vetää mitään läppää tän rätin väristä. Se pukee mua, koska suklaa ja pinkki sopii yhteen, kysy vaikka Diorilta, jos et muuten usko.


Oon muuten saalistanut ainakin sata tai kolme sudaria. Tässä todistusaineistoa yhdestä saaliista. En syö niitä, saalistan vain ja loikkaan tosi korkealle niiden perässä.



Tein pienen kierroksen veneellä mökillä. 😁 Ai, olisiko pitänyt soutaa? Luulin, että tällainen kierros riittää. No, ehkä joku kerta soudan myös.





Niin ja sitten kävin kylvettämässä häntäni järvessä ja vähän tassuja ja vatsaa myös.




Mulle tuli Zooplussan ruokapaketti ja autoin purkamisessa. Kauheasti safkaa, josta voin taas lakata tykkäämästä. Sitä paitsi, näiden ruokapussien päällä on kiva makoilla. Mutta sitten hiipi kylmäävä epäily. Kuulin, kun friidu sanoi, että tosi hyvä, että Zooplussan paketti tulikin näin nopeasti, että saadaan minun lempiruokia pakattua mukaan. Pakattua mihin??? Mökillä on jo ruokaa. Kääk. Epäilen, että amatöörit aikoo taas häipyä johonkin ja ilmeisesti ottaa evääksi mun safkat. Se olisi kyllä kaiken huippu ja mihin minut sitten laitettaisiin nälkää näkemään? Tänne avattiin jo tollainen pieni matkalaukku eikä siihen ainakaan vielä ole pakattu mitään minun tavaroitani. No ei kyllä mun ruokiakaan. Jos olen oikein ymmärtänyt, ne tekee rankan maihinnousun. Mitä ihmettä sekin taas on ja miksei ne viihdy mun kanssa? Johtuukohan se siitä, että mun peffassa oli kiinni iso punkki ja ilmeisesti mun turkista oli siirtynyt friidun kaulalle pieni punkinsintti kävelemään?

Mutta jippii, kuulin, että ajellaan vielä illalla mökille, kun juhannusruuhka on vähän rauhoittunut.

Hillittyä juhannuksenviettoa kaikille kissakamuille! Älkää latkiko mistään lasista vahingossa viinaa eikä tehdä temppuja veden äärellä.

T. Dali

Nämä on mun ruokia, ette syö ettekä vie niitä mihinkään Rankkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti